| Door | Reactie |
Barbara 16-01-2006 15:33 | Band gezocht! Hallo!
Op 24 augustus trouw ik in de omgeving van Arnhem. Voor ons feest 's avonds zijn we nog op zoek naar een christelijke band!
Het liefste veel engelstalige gospel (Micheal W. Smith, Paul Balochie, etc.).
Stuur een reactie! :-)
Groeten,
Barbara |
J. den Boer 18-01-2006 18:49 | Hallo He wij zagen dat jij een band zoekt voor je bruiloft, over de stijl en de nummers die je graag zou willen valt altijd te praten, wij zijn een christelijke jeugdband uit Arnhem en zouden graag verder praten of het misschien interesant is voor beide partijen
Groetjes
Underground 7
Johannes den Boer |
Sir Duke 21-02-2006 13:50 | Sir Duke op je bruiloft? Barbara,
wij zijn SIr Duke (www.sirduke.nl). We zijn NGK-ers uit ede/veeendaal en spelen maandelijks op een bruiloft of bedrijfsfeest. We spelen verantwoorde jaren 60/70 pop, aangevuld met gospels van MWS en vrolijke opwekkingsnummers (jiddische en jazzy stijl) .. misschien iets voor jou? |
De stille profeet 28-03-2006 20:29 | Is misschien een mime act ook iets? |
13-04-2006 21:02 | Musement Hey misschien is de band Musement de juiste band voor jou!
Ook bij mij en mijn aanstaande zullen ze spelen en ik wet dat ze zeer goed zijn!!!
Succes www.musement.nl
Groetjes Johan |
adonai 21-04-2006 11:31 | zoek band leden hallo!
ik ben op zoek naar mensen die ook het verlangen hebben om een christelijke band op te richten ik zelf zing gospel liederen zoals liederen van wietske van de wei duddlye smit en john starnes ik ben 45 jaar maar dat dat moet geen belemering zijn als er jongeren zijn die willen reageren . voor reactie-s druk op mijn naam. |
Jelle Kaat 12-05-2006 21:57 | Hoi Barbara,
Nou toevallig ben ik helemaal fan van MWS.
Als je wilt wil ik zorgen voor een band.
Ik zal de avond leiden en iets geweldigs neerzetten!
Mocht je interesse hebben kun je me mailen op mail@jellekaat.net.
Ik hoor graag van je.
Groeten,
Jelle Kaat |