| Door | Reactie |
AmpegRocks 29-10-2007 21:53 | Ervaren bassist zoekt rockband Hallo,
Ik ben een bassist met inmiddels zo'n 15 jaar baservaring en podiumervaring.
Ik zou graag weer met een band samen willen spelen.
Qua stijl een beetje in de richting van Jeremy Camp; goeie, stevige rock, afgewisseld met ballads.
Ik woon in Bergschenhoek, dus iets in deze omgeving zou top zijn!!
Ik hoor graag van je/ jullie!!
Martin |
rhythmjoy 09-09-2008 00:50 | Ervaren bassist gezocht Hoi AmpegRocks: wij zoeken nog een ervaren bassist die goed kan rocken, funken maar ook af en toe een rustige balad niet schuwt. Wij zijn een band uit Delft, repeteren wekelijks, hebben regelmatig optredens en zijn bloedserieus bezig. We verwachten een positief en aktief Christelijke levensovertuiging.
Je kunt me bereiken op: 06 5466 3061 |
Jakuzi 12-10-2008 16:20 | Goede persoonlijkheid die tevens de basgitaar onder de knie heeft gezocht Heedaar!
Is Tilburg omgeving te ver voor je? Daar hebben we namelijk oefenruimte. We zijn bezig met een project, waarin we goede, leuke, maar ook opbouwende muziek brengen.
Vernieuwende muziek in de pop-hoek, die wel onder de mainstream kan vallen, oftewel voor een breed publiek.
Let me know if you might like it!
Jaccowijnia@gmail.com
Greetz Jacco
(student Rockacademie, songwriter&toetsenist) |
Jakuzi 12-10-2008 16:21 | Goede persoonlijkheid die tevens de basgitaar onder de knie heeft gezocht Heedaar!
Is Tilburg omgeving te ver voor je? Daar hebben we namelijk oefenruimte. We zijn bezig met een project, waarin we goede, leuke, maar ook opbouwende muziek brengen.
Vernieuwende muziek in de pop-hoek, die wel onder de mainstream kan vallen, oftewel voor een breed publiek.
Let me know if you might like it!
Jaccowijnia@gmail.com
Greetz Jacco
(student Rockacademie, songwriter&toetsenist) |
ardrock 18-06-2010 12:48 | Ha Martin, vraagje...? Je advertentie is al weer een tijd terug, maar speel je al in een bezetting?
Wij zijn op zoek naar een bassist met ruime ervaring, we hebben een oefenruimte in Waddinxveen. Hebben allemaal ruime ervaring en spelen zeer gevarieerd. Bij deze plaats ik een soort open vacature. Ik hoop snel van je te horen.
mvg
avb |
Plaats een reactie
|