| Door | Reactie |
thijsk 21-04-2010 13:12 | Een gezellige band! Hoi!
Wij zijn Baseline uit Gouda (en omgeving). Wij zijn een gezellige band die plezier heeft in het maken van muziek (en het drinken na afloop). De muzikale begeleiding van de band ligt op een goed niveau echter aan de zang kan nog wel wat worden gedaan!
Wij zijn op zoek naar bij voorkeur een zangeres (maar zanger mag ook) in de leeftijd van 16 tot 35 jaar uit de omgeving van Gouda. Wij oefenen eens in de twee weken in het centrum van Gouda. Wij beschikken over een professionele leen installatie voor optredens e.d.
Kom jij ons versterken? Laat een berichtje achter of stuur een mailtje. Aan de hand hiervan wordt je uitgenodigd voor een kennismakingsavond waarbij we elkaar kunnen leren kennen.
Groeten,
Thijs |
thijsk 24-05-2010 23:33 | iemand? |
Mirre 03-06-2010 10:51 | Vraagje Wat voor muziek maken jullie? (want gezellig komt in veel vormen voor)
Groet Annet |
Till 15-06-2010 19:16 | Hoi Hoi,
Ik ben op zoek naar een bandje, dus ik ben wel geinteresseerd. Maar inderdaad, om wat voor soort muziek(stijl) gaat het, en wie zit er allemaal in de band enz!? Stuur gerust een mailtje! Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Mathilde |
simo 20-06-2010 20:07 | Hoi! Dat klinkt heel leuk! ik ben Simara, woon in Benschop,29 jaar en heb al ongeveer 10 jaar ervaring met zingen: eerst 5 jaar in een band, later 2,5 jaar in gospelkoor el shaddai en nu zing ik zo nu en dan waar ik gevraagd word. Ik heb ook 6 jaar zangles, dus wat kwaliteit betreft....nee, dat moeten jullie zelf maar beoordelen! ervaring genoeg in ieder geval en op zoek naar weer een leuke band om samen de Heer te prijzen! |
thijsk 24-06-2010 12:35 | Onze grootste doelgroep voor podia zijn PKN kerken. Zodoende proberen we hier onze muziek op aan te passen. We spelen dus vooral al bestaande muziek, maar ook af en toe improvisaties. Bundels die we veel gebruiken zijn de Op toonhoogte, Youth for Christ en natuurlijk opwekking. Verder harmoniseren we zelf psalmen en gezangen zodat we bruggen kunnen slaan tussen de conservatie en de nieuwe muziek.
Onze band rust grotendeels op de muzikale kennis van mij (piano) en Geert (bassist/gitaar). Ik heb redelijk veel ervaring met het spelen in bands en koren. Geert is gitaar leraar in Bodegraven. Verder hebben we een gitarist en een syntheseizer. In de periode voor optredens (en bij optredens zelf) speelt er vaak een drummer mee, maar we kiezen er ook soms voor om zonder drum te spelen. Momenteel hebben we daarnaast nog een zanger, maar hij valt met zijn leeftijd ene beetje buiten de groep.
Bij ons staat de gezelligheid voorop, we houden van een lolletje. Daarnaast zijn we gedreven om muziek op originele manier te spelen. |
Saarr 04-07-2010 16:30 | Zijn jullie nog op zoek naar een zangeres?
Ik ben Sarah en woon in Krimpen aan den IJssel. Ik heb wel ervaring met zingen, ik speel al bijna 6 jaar gitaar en daarmee heb ik het zingen ontdekt. Ik heb ook wel eens een paar nummers opgenomen.
Gr. |
jimmyterbork 06-08-2010 17:31 | RELEASED zoekt ook een zanger/zangeres!!! Ik wil de band van Thijs niet tekort doen, maar ook RELEASED uit Gouda zoekt een zanger/zangeres!!!
Rockstem, ervaring en motivatie is genoeg!!!
Zie advertentie Released
Bless Jimmy |