ChristelijkPodium.nl
Home >> Forum >> Prikbord >> Folk/country/poprock muzikanten gezocht voor album <
Je bent niet ingelogd.  Klik hier om in te loggen

Forum > Prikbord >

Folk/country/poprock muzikanten gezocht voor album

Aanmelden
Regels
   Aantal reacties: 2
Plaats een reactie
DoorReactie
le
17-05-2010
14:05
Folk/Country/poprock muzikanten gezocht voor album

Haj, ik ben Leonie. Ik ben een 20 jarige singer-songwriter, schrijf Engelstalige liedjes in een door folk geinspireerde stijl, doorgaans gaan deze over God, het geloof, het Evangelie.... maar verder word ik niet graag in een of ander christelijk hokje geduwd.

Geldt dat ook voor jou? En bespeel je een viool, cello, mondharmonica of een ander folk/country instrument (van mijn part doedelzak)?
Lijkt het je leuk om mee te werken aan mijn eerste muziekalbum?

Mijn liedjes worden opgenomen in een studio in Soest (check www.exodusmusic.nl) en daar werk ik samen met mijn verloofde aan m'n eerste album.

In de praktijk zal de samenwerking betekenen dat we samen naar de opgenomen liedjes gaan luisteren en melodieen bedenken voor instrumentale stukken, die jij dan kan inspelen.

Daarbij kunnen heel misschien in de toekomst wel live muziek maken, maar zover zijn we nu nog niet (en heb ik nog verschrikkelijke stage fright ;))

En als laatste punt, is het belangrijk om te weten dat Exodus Music in de toekomst ook nog met andere muzikanten gaat werken dus wellicht krijg je ook nog mogelijkheden om samen te werken met muzikanten die veel leuker zijn dan ik ;)

Anyway. Lijkt het je wat?

Mail dan naar: leonie_argeon@hotmail.com

Groetjes en Gods zegen,

Leonie

Tokkelaar
29-05-2010
22:55
Gitarist !!!!!!!

Hoi Leonie,ben je nog op zoek naar muzikanten? Ik speel acoustic zowel electrische gitaar en qua stijl richting folk en new acoustic.mijn voorkeur gaat uit naar nieuwe geschreven nummers en hetgeen wat jij beschreef sprak mij erg aan.Laat maar horen als je interesse heb mijn email is tokkelaar@hotmail.com

Plaats een reactie
Op deze pagina zijn algemene voorwaarden van toepassing          (c) Impresariaat Kleinkunstig