| Door | Reactie |
rembrandt330 25-05-2010 13:43 | Iets voor jou? Via deze weg ben ik op zoek naar de mogelijkheid om te bekijken of het zal lukken op een muziekfeest op te zetten. Ik heb voor gekozen voor muziek wat erg actueel is voor jongeren voor deze tijd.
In de muziek moet wel naar voren komen dat het christelijke muziek is. Dus teksten met een boodschap en/ of woorden met een betekenis.
Omdat het nog in wording is, kan ik niks beloven en weet ik nu ook nog niet hoe het er uit gaat zien.
Het is dus allemaal vaag en niet zeker maar hoe meer dj's, bands of groepen zich aanmelden, hoe meer het duidelijk word.
Ik ben benieuwd.
Groetjes en tot horens,
rem[brandt] |
thijsk 25-05-2010 14:43 | waar wil je dit doen? |
Choice 25-05-2010 22:40 | muziekfeest Onze vraag is: welke regio heb je in gedachten om het muziekfeest te houden? |
Xamen 27-05-2010 21:45 | Xamen meld zich Hallo,
Bij deze wil ik graag onze band voorstellen:
Xamen (betekenis: Amen aan Christus)
Wij zijn een 5-koppige band met onder andere:
- Nikolaas Vanneste: Gitaar (elcto-akoestisch) & Zang
- Tim Lagae: Keyboard, Gitaar(akoestisch) , Mondharmonica & Zang
- Michaël Vandeweijer: Gitaar (elektrisch)
- Sander Meulenaere: Trompet
- Jasper Vanhoutte: Drum & Percussion
Xamen is een praise of lofprijsband.
Ons genre zou je kunnen omschrijven als melodische praiserock.
Onze speelstijl is eerder intuïtief. We brengen zowel eigen nummers als covers.
Wij stonden reeds al op het Jeshua-festival.
Ook spelen wij vaak in de Sint-Michielskerk te Kortrijk, Sint-Audomarus & Mariadorp in Bissegem & Sint-Rochus in Kortrijk.
Wij hopen dat we dit jaar nog wat mogen uitgroeien en dat we nog wat meer in verschillende kerken en meer op christelijke evenementen aanwezig mogen zijn.
M.v.g.
Jasper Vanhoutte
+32472367939
Meensesteenweg 428
8501 Bissegem (Belgium)
--------------------------------------------------------------------------------
www.xamen.tk
xamen_god@hotmail.com |
MG Audio 30-07-2010 22:14 | Muziekfeest?? Beste Rembrandt,
Je omschrijving is vrij algemeen, Ik hoop dat je ondanks dat wel zelf een duidelijk beeld hebt hoe het er uit zou moeten gaan zien.
Ik heb zelf al vaker een dergelijk christelijk evenement meegemaakt, en zelf ook van geluidsversterking voorzien.
Ik wil je enthousiasme en ideen daarom ook toejuichen, en waar mogelijk wil ik uiteraard graag helpen.
Ik nodig je uit mijn website te bekijken www.mgaudio.nl dan kun je zien wat wij doen als christelijk geluidsbedrijf. Via die site kun je ook komen bij de website www.realex.nl dat is een christelijk evenement in zeewolde. waarbij ik een aantal jaar achter elkaar het geluid heb verzorgt.
Ik denk dat je naar een dergelijk evenement op zoek bent, dus doe er vooral inspiratie op.
Ik hoor graag van je,
Met een vriendelijke groet,
MG Audio
Michel Gombert
Hoofd Geluidstechnicus |
Plaats een reactie
|