beenie 21-06-2010 17:20 | Ambitieuze (jonge)bandleden gezocht ( prov. utrecht ) heey,
De "nognietbestaandebandwaarjijmisschienzoinzit" ( :P ) is op zoek naar ambitieuze leden. Wil jij ook echt wat met je talenten doen, en niet gewoon af en toe wat spelen, maar droom je echt van een worship carriere? En doe je dat ook uit passie voor God? Dan zoek ik jou!
Het maakt niet uit of je al lang speelt of veel podiumervaring hebt, als je de ambitie ervoor hebt.
we zijn nog op zoek naar:
-drumm(st)er
-basgitarist(e)
-toetsenist(e)
- of elk ander instrument dat je bespeelt;-)
leeftijd: 15-25
Provincie Utrecht
plaats hieronder een berichtje en plaats daar graag je mail bij;) |
Marlindaa 24-06-2010 19:00 | zeer enthousiast! Hoi, na het lezen van jouw oproep , ben ik zeer enthousiast! Al sinds mijn 13e zing ik en heb ik veel zanglessen al gehad, vaak al wel op een podium meestal als solliste gestaan, daar geniet ik van!
Het mooiste is het zingen voor God, mijn droom is zeker groot om voor Hem te mogen zingen en Zijn Naam Groot te mogen maken met mijn stem en ambities, heel graag hoor wil ik me inzetten! voor deze nog niet bestaande band als gospel zangeres!
Mijn naam is Marlinda, 22 jaar, stemsoort , alt, warme mooie stem, grote passie voor Jezus!
plaats: Bunschoten-Spakenburg, provincie Utrecht
e-mail: marlindazwaan@gmail.com |