ChristelijkPodium.nl
Home >> Forum >> Prikbord >> Zangeres gezocht voor trouwdienst! <
Je bent niet ingelogd.  Klik hier om in te loggen

Forum > Prikbord >

Zangeres gezocht voor trouwdienst!

Aanmelden
Regels
   Aantal reacties: 5
Plaats een reactie
DoorReactie
Carola0980
24-07-2010
12:31
Zangeres gezocht voor trouwdienst

Beste mensen,

wij zijn op zoek naar een Christelijke zangeres die op onze trouwdienst wilt komen zingen. Helaas is het binnen onze eigen gemeente niet gelukt om iemand te vinden. Het gaat om zaterdagavond 28 augustus in de omgeving van Hoorn. We hebben al wel een band samen kunnen stellen. Hopelijk kan iemand ons helpen!

Hartelijke groeten,
Rob en Carola

Marlindaa
26-07-2010
09:36
reactie

Hoi Rob en Carola,

Heel graag wil ik reageren, ben een ervaren gospel zangeres en vind het heerlijk om te zingen tot eer van God! , .. het lijkt me geweldig om jullie te helpen de 28e van augustus! . ben 22 jaar, zing al sinds mijn 13e en heb al veel opgetreden en heb al sinds mijn 13e zangles. graag hoor ik van jullie.
Groeten,

Marlinda Zwaan

Carola0980
29-07-2010
19:04

Hallo Marlinda,

bedankt voor je enthousiaste reactie.
Is het mogelijk dat je een link doorgeeft waarop we even kunnen luisteren naar jouw stem?
Alvast bedankt!

groetjes Carola

eefjekoops
08-08-2010
21:16
Zangeres voor jullie bruiloft

Hoi Rob en Carola,

Bij deze wil ik graag reageren op de advertentie voor jullie bruiloft. Tenminste als het nog nodig is...
MIjn naam is Eefje en heb 8 jaar ervaring in het zingen van christelijke muziek. Momenteel zing ik in de kerk, in een christelijke gospelband "Return", maar ook op bruiloften. Kijk voor een impressie op de volgende link:
www.youtube.com/watch?v=qZbDW-K_nYI
(ik zing hier de solopartij)
of
www.youtube.com/watch?v=bldp1S7jGz0
(ik zing het eerste couplet en improviseer daarna)

Ik hoor graag van jullie! Mocht het niet meer nodig zijn dan wens ik jullie een prachtige dag toe en veel zegen in jullie huwelijk!

Groetjes Eefje Koops

Carola0980
13-08-2010
18:14

Hallo Eefje,

bedankt voor je reactie!
Wij hebben deze week een band met zangeres kunnen regelen! Ik zal mijn oproep dan ook verwijderen. Ik heb nog wel even geluisterd naar de links die je hebt meegestuurd en mijn complimenten; het klinkt heel erg goed!

Groeten Carola

Plaats een reactie
Op deze pagina zijn algemene voorwaarden van toepassing          (c) Impresariaat Kleinkunstig