Freddy Fernandez

Goedendag mijn naam is Freddy Fernandez. ook wel bekend als " discipel van Jezus "Rapper/producer/sing-song writer en (straat) evangelist.

Ik ben vanaf 2013 begonnen met rappen schrijven en produceren van christelijke hip hip/rap/R&B/soul muziek.Ik ben 48 Jr. Getrouwd met Henrianne en vader van een zoontje Joey van 8 mnd.Mijn vader is van Venezolaans/Antilliaanse afkomst en mijn moeder is oer Hollands††en ik ben in Rotterdam-zuid geboren op Katendrecht. Middenin een prostitutie-buurt en cafe's gokhuizen en tatoeage shops ,gelukkig verhuisde ik op mijn 5e naar Zwolle en Ik woon sinds een jaar nu in Nijverdal met mijn vrouw en mijn Zoontje Joey.. Vanaf 2013 rap en zing en schrijf ik over mijn bekering van zwaar hard-drugs verslaafd te zijn geweest en door Gods kracht veranderd.... tot zijn geliefde kind..Ik ben rapper/producer/sing-song writer van o.a. christelijke hip-hop rap en soul muziek Ik was in 2013 eerst begonnen met instrumentals maar op veel muziek zitten rechten en aangezien ik een aantal keer een gift heb gekregen voor evangeliesatie reizen met Beach Mission naar badplaatsen zoals in Spanje (Loret da Mar).. Kon mij dat problemen geven dus ben ik zelf gaan produceren in 2015.In 1988 tot 1992 heb ik eerder mijn eigen optredens geproduceerd dus ik had al veel ervaringen opgedaan..maar alleen was ik toen in verkeerde handen en er misbruik heeft plaats gevonden en ben toen misleid wat mij niet in mijn koude kleren ging zitten. Werd daardoor zwaar harddrugs verslaafd door mijn pijn te onderdrukken.†Het leukste vind ik om muziek te maken en bidden voor mensen, straat evangeliesatie en ook evangeliesatie-trainingen geven..†Ik ben ook gezalfd als evangelist en straat-evangelist...Natuurlijk is muziek maken echt mijn ding en zit dat in mijn genen..Ik heb dan ook meer als 140 liedjes op mijn youtube kanaal staan,omdat muziek maken mijn grote passie en roeping ook is en dan alleen over Gods koninkrijk liedjes te schrijven om bv stukken uit Gods woord te gebruiken en mijn getuigenis te gebruken in mijn raps en songs ..Jezus maakt vrij.bv.ik heel erg graag Gods boodschap wil overbrengen en dat vele mensen tot Jezus Christus mogen komen en hun hart over geven aan hem.. Daar zit mijn diepste verlangen en muziek is een heel goed middel om te gebruiken hiervoor..

Ik ga binnenkort als dat weer mogelijk is naar het buitenland Afrika BraziliÎ Roemenie om mensen te vertellen over de Here Jezus.. Om te beginnen via mijn muziek en ga graag getuigen in kerken scholen gevangenissen van mijn heftig. verleden van Drugs koning naar koning Jezus.Ik was 25 jaar verslaafd aan cokaine heroÔne methadon drank en pillen en kreeg 3x een†overdosis Heroine die ik heb overleefd met zelfs 2x een hart stilstand maar Gods genade heeft mij gegrepen en ben totaal veranderd tot een kind van God...

1 voorstellingen gevonden van Freddy Fernandez

 - Freddy Fernandez

Freddy Fernandez

Freddy Fernandez
Kerkdienst
;